ozzlemk Kızlar 36+1 ikizlere hamileyim evde yapılmış pizza yedim içinde biraz salam da vardı neredeyse ilk defa yedim diyebilirim hatta çünkü bu dönem de hiç tüketmemiştim. Bir sıkıntı olmaz sanırım dimi
KuzeyinAnnesi10 ozzlemk yok canım ne olacak ayda 2 defa yiyorum bisey olmadı rahat ol gebersin hasta değilsin
Paramedik16 ozzlemk canım hiç bişeycik olmaz ben arada hepsinden yiyordum valla şimdi oğlanlar 7.5 aylık turp gibiler yani :)
Aybarssmom_ Ben salam sosis çok severim hamileliğimin ilk zamanları kaç kere yedim haddi hesabı yok ama bilmiyordum ben çok şükür bişey olmadı
Ebru3439 Her pazar sucuklu yumurta yiyorum bir zararını görmedim yani bence bu kadar takılmaya gerek yok
ozzlemk Ebru3439 yenmesi pek önerilmiyor ya aslında ama işte nefis🤤 öyle çok takıldığımdan değil yani🥰
BurcuSTopsakal ozzlemk Pişmişine yasak yok zaten, pizza da pişiyor, hiç dert etme canım. Esas ben gebeliğin başından beri sürekli çiğinden yedim, çok şükür bişey olmadı, düzenli toxoplazma testi de yaptırırım, yeni yaptırdım tertemiz 😁
ozzlemk BurcuSTopsakal çiğ hamile olmasamda tüketemem zaten sucuk dışında diğerleriyle pek aram yok😁 aman aman maşallah o zaman siz dikkat edin yine de çiğ yemeyin🥰