Kızlar bi kaç kere daha post açmıştım 19+5 hamileyim bebeğim kıpır kıpır hareket etmeye başladı evet ama bugün otobüste 2 kere yerimden zıplar gibi oldum resmen huylanacak kadar oldu ve şuan sanki vajinama baskı yapıp duruyor yapıp duruyor gibi normal mi ilk hamileleğim cahilliğime verin