Arkadaşlar içer içmez 1 saat içerisinde çok acıkıyorum. Normal mi psikolojik mi tam olarak anlayamadım. Vitamini almadığım zamanlarda böyle bir şey yaşamadım. Ama vitamini gündüz mesela sabah kahvaltısından sonra aldığımda diğer öğüne kadar açlıktan ölüyorum ve normalde yediğimde doyduğum miktar beni doyurmuyor. Bunu yaşayan var mı?