Kızlar selam 2. Aşılamamda negatif sonucu aldık adeti bekliyorum tüp bebeğe başlayacağız tüp bebekten önce akupunktur yaptıranlar varmış kadın hastalıklarına iyi geliyormuş ne kadar doğru bilemedim aşılamadada sadece bir yumurtam büyüyodu ve çok geç büyüdü yumurtalık tembelliği vardı den pcosum var özellikle bunun inde yapılıyomuş sanırım bende bugün yaptırdım 10 seans önerdi doktor transferden öncede yaptıracağım şifa olur inşallah yaptıran varmı aranızda veya bilgisi olan