aslann_annesi Kızlar bugün öğleden sonra saat 4 sıralarında kahverengi hafif kanlı bi akıntım geldi onun dışında hiçbir şikayetim yok ara ara sertleşme dışında sizce doğum ne zaman olur hastaneye gitmeli miyim ?
neanladinyurdagull aslann_annesi Hastaneye şimdiden gitmenize gerek yok çünkü nişan gelmesi doğumun yaklaştığının belirtisi başladığının değil örneğin benim 1 hafta önce nişanım geldi haftaya aynı gün sabah suyum geldi vs sizde takip edin sancınızı suyunuzu hayırlı olsun sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza
Sukrancinar-42 Hastaneye gitmek için acele etmeyin çünkü nişan gelir gelemez doğum olmuyor sancılarınız sıklaştıktan sonra gidin bence