ug_fa-3diplomalianne Ben civil mağazasından kraft bilbao serisini aldım. Baya baktım araştırdım en son onda karar kıldım açtık denedik falan baya güzel kaliteli bir araba bence. Kullanımı çok rahat olacak ondan ötürü tercih ettim. Hafif , ve manevrası freni falan çok iyi. Ayrıca çok rahat katlanıyor. Katlaninca da aynı tekerlekli bavul gibi tutma yeri var tutup sürebiliyorsun taşıyıp kaldırmaya gerek kalmıyor. 5 bin TL ye aldık. Şimdi ne kadardır bilemiyorum.