Didembyr Kızlar 37 haftayim bu saatlerde bebeğim o kadar hareketli ki canım çok acıyor bu durumu yaşayan varmi
ug_fa-3diplomalianne Didembyr Allah yardımcınız olsun benim kızım kibardı karnımdayken o yüzden bilemiyorum ama doğduktan sonra tabi bambaşka oldu tam bi fırlama şimdi erkek çocuklarına taş çıkartır 😄
Didembyr Melissatg ayy çok fena birşey çıkacak sanki36+2 37 oluyomus zaten 10 Eylül de sezeryanla alacaklar sizinde aynı zamanda doğum olacak saniyorum