Bsrcip Merhaba anneler. 31 haftalık erken doğum yaptim bebeğim küvezde . 3 gün oldu henüz sütüm gelmedi göğüslerim baya sanciyor sertleşti pompa yapıyorum masaj yapıyorum sıcak havlu uyguluyoruz ama çok ağrı yapıyor..ne yapmak lazım var mı öneriniz.
ug_fa-3diplomalianne Bsrcip aynen arkadaşa katılıyorum hastanenin saçma makinesinin gücü daha fazla çekim kuvveti iyi
tlhmrv Bsrcip canım şuan hala hastanedeysen kendin hiç uğraşma orda hemsirelerden destek al hatta bazı hastanelerde emzirme danışmanları olyor onlardan da al daha iyi. Hemşire bana bı masaj yaptı ondan sonra geldi sütüm onlar daha tecrübeli tabi biliyorlar
WiseMom Bsrcip Geçmiş olsun evladınıza sağlıkla kavuşun benim de bebeğim 42 gün yoğun bakımda kaldı. Aşağı link bırakıyorum işe yarayacağından emin olabilirsiniz❤️ Sabredince zafer sizin ve bebeğinizin olcak hiç düşmeyin 🌸 Süt indirme, süt artırma yöntemleri ve işe yarayanlar için yazımı inceleyebilirsiniz naçizane bir kaç şey not ettim🙏🏻❤️ https://forum.mutluanneleriz.com/d/1650311-taze-doguran-bebegi-kuvozde-sutu-azalan-kesilen-annelersu-mevzuyu-cozelim
Bsrcip tlhmrv yok canım 2 gün sonra taburcu oldum ama iki gün boyunca sordum sütü napicaz diye. hemsireler kendin yavaş yavaş masaj yap gelir dediler ilgilenmediler. Ama coook şükür annem yanımdaydı masajla sıcak ıslak havlu kompresiyle duayla getirdik çok şişmişti. bugün bebegimin ilk sütünü gönderdim şükürler olsun.
Bsrcip Egeminannesi sıcak suyun içinde havlu islayip göğsümu sardık masaj yaptık çözülüyor iyi oluyor hem ağrıyı da alıyor