34+5te doktor kontrolüne gittik ve bebeğin çok aşağıda olduğunu öğrendik her an suyun gelebilir ya da sancıların başlar dendi ama ayaklarını hâlâ kaburgalarıma değdiğini hissediyorum nefes alıp vermem rahatlamadı tekrar yukarı çıkmış olabilir mi? Tıbben tekrar yukarı çıkması mümkün mü