Bhr_27 Busraakay_26 123456_ hemen tutmadı 1 ay falan tutmadı sonra hep koydum ağzına tabi aventin emzigi harika onu almani oneririm
Ciftannis Nurr_22_22 benimki de aynı hiç almadi ağzına ne biberon ne emzik. ağzına girince midesi bulanıyordu bir kaç defa da kustu bende devam etmedim ama 6-7 emzik denedim diye hatırlıyorum 3 tane de biberon denedim yok almadı
ug_fa-3diplomalianne 123456_ ben çok denedim ne emzik ne biberon tutmadı 6 aylıkken emziği aldı bi süre oyun yapıyodu falan sonra istemedi geri bıraktı şimdi 27 aylık geçen gün bulmuş baktım emiyo 😄