Busrasaygi İyi akşamlar herkese akşam üstüne doğru grip olduğumu hissettim. Yarın sabah doktoruma mesaj atacağım ama son günlerimdeyim bebeğe geçer mi? Doğuma bi etkisi olur mu? Bebek doğarken enfeksiyon ona gecer mi beni bi aydınlatır mısınız 🥺
piemses_annesi Busrasaygi geçmez bence canım bebek zaten kesede koruma altında ve bildiğim kadarıyla böyle durumlarda annede sağlık problemi olduğunda bebek kendisi annenin iyileşmesi için işte vitamin falan gonderirmis