Ebraz Doğum zamanı doğurmaktan çok sondadan korkuyordum 🥲 Uyuşukken takıldı hiç hissetmedim çıkarırken de çok korktum ama yine hiç bir şey hissetmedim ki canım çok tatlıdır ona rağmen hissetmedim bide ben sondayı ince boru gibi bir şey sokuyolar sanıyordum giren kısım Galiba ya plastik yada başka bir şey ama yumuşak bir şeymiş benim sandığım gibi boru değilmiş 😂 korkulacak bir şey değil yani tatlım rahat ol ✨🌸