Arkadaşlarım daha önce benzer şeyler yaşamış olan var mı bilmiyorum ama ne olur bana bir şey söyleyin. 32+4 gebeyim. Bu zamana kadar gebeliğimde hee hangi bir şey hiç olmadı. Ne bulantı, ne sorun, ne sıkıntı.
36 yaşındayım ilk gebeliğim. Pazartesi günü 32. Haftaya girdiğim için çalışamaz raporu almaya devlet hastanesine gittim. Normalde takibimi özelde yaptırıyorum. Oradaki hekim bebekte gelişim geriliği var kendi doktorunuz size detaylı bilgi verir deyip beni gönderdi. Devletteki cihazlar pek iyi değil diye çok üstünde durmadım önce. Sonra kafama takıldı. Farklı bir doktora daha görüneyim diye düşündüm. Özel bir hastanede bugün muayene oldum. Doktor çok nazik biriydi ve bebeğin karın bölgesinde gelişim geriliği olduğunu 4 hafta geriden geldiğini söyledi. Perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi. Hatta bir hekimden yarına randevu aldı kendisi benim için . Ama kafam çorba gibi. Daha önce böyle bir şey yaşayan kimseyi duydunuz mu? Ya da tecrübe ettiniz mi?
Çok endişeliyim ne olur yardım edin