ysmin-tr95 benimde 29.haftada başlamıştı belimin sol tarafından bıçak saplanırcasına😵💫 ilkten yel düştü sandık, meğersem bebeğin büyümesine bağlıymış. Sonra ağrılar sağlı sollu olmaya başladı. Derken kalçalarıma indi ve ara ara bacaklarımda da kramp başladı. 1 hafta içinde feleğim şaştı diyebilirim. Magnezyum verdiler kullanmaya devam ediyorum fakat eski tempoda yürüyemiyorum. Yatarken sağa sola zor dönüyorum. Fizik gördü beni, ev egzersizleri verdi. Ara ara yapıyorum bedenimi zorlamadan ama bu evrede pilates topu çok işime yaradı belimi hareket ettiriyorum ağrılarıma iyi geliyor. Doğuma kadar da kullanmaya devam edicem🥲 çatı kemiklerinin genişlemesine bağlı da olabiliyormuş bu durum çünkü vücut kendini doğuma hazırlıyor. Şu an 31+3 teyim☺️