Ssstelli merhaba magnezyum kullanıyor musun. Benim 11+3 aynı sorunu bende yaşıyorum ayaklarım altı yanıyor sızlıyor gibi doktoruma bugün sordum bu tip ağrılarda magnezyum kullanmalısın dedi. Normalde 20. Haftada veriyorlarmış ama benim ayaklarda ateş yanma olunca siz şimdi başlayın dedi