Merhaba anneler 🌺 20+5 teyim ve dün doktor Rahim ağzını kontrol etti ve tam sınırda olduğunu 34-35 cm yani kısa olduğunu söyledi ve erken doğum riski var dedi. Daha sıkı takip edip 30-28 cm olunca dikiş atacağım dedi. Çok endişelendim. Benim gibi olan anneler var mı ? Bu süreci nasıl atlattınız, ya da erken doğum oldu mu ? 2 hafta sonra 3 lü tarama testim var ve orda da bişey çıkacak diye korkar oldum ki çok sakin bir hamilelik geçiriyordum. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum 🥰