35+2 benimde karnım aşagıdaydı zaten dahada indi bu 1 hafta icinde yürürken alttan cıkacak gibi bir baskı catı agrısı cok yürüyüncede kasık agrısı oluyor. Artık dogum yakın oldugu icin normal. İlk gebelikte catı agrılarım daha erken haftalarda baslamıstı ama alta bu kadar baskı yoktu cünkü karnım daha yukardaydı bu hep aşağıda hatta 24 haftalıkken görenler karnın aşşagıda 1 aya kalmaz dogurursun diyorlardı cok bilmişler 😂😂😂😂