Selam forumdaki herkese🌸 kısaca doğumumdan bahsedeceğim. Gebze yüzyıl hastanesinde Doktor Çiğdem Kılıç ile,39+2 de bu kız ne zaman gelecek sıcaklar beni bitirdi derken,küçük kızım çok hızlı geldi.bu ikinci gebeliğimdi.Çarşamba sabaha doğru saat 3.30 da sancıyla uyandım kasığımdan belime doğru gidiyordu.tecrübeli tecrübesiz ne olursa olsun farklı bi ağrı kızlar.ilk sancıdan sonra bekledim tam 10 dakika sonra tekrar aynı sancı gelince bunun doğum dalgası olduğunu anladım.WC’ye kalktığımda peçeteye az az nişanım geldi kanlı sümüksü yapısı vardı.sonrasında eşimi uyandırıp sıcak bi banyo yaptım.nefesle karşıladım gelen dalgaları.sonra pilates topunda egzersizler sguatlar derken dalgalarım sıklaştı 3 dakikada bire düştü.yola çıktık 5 de hastaneye giriş yaptık.7 cm açıklığım varmış direk doğuma alındım.son 10 dakikaya kadar herşey yolunda gitti çok zorlanmadan nefesle 10 cm e çabuk ulaştık ama ıkınma hissim gelmedi.durum da böyle olunca ufak bi suni sancı verildi son on dakikada ne kadar ıkınılırsa o kadar ıkındım ve bebeğim doğdu.Bütün herşey bitti yeniden doğdum bende onunla ❤️🥹Kesi atılmadı ama ufak bi yırtık varmış ona dikiş attı doktorum.İlla ki yorulduğunuz canınızın acıdığı anlar geçmek bilmeyecek gibi olan dakikalar oluyor ama bebeğiniz doğunca herşey bitiyor🤍🍀 Bizim biraz nefes sorunumuz var o yüzden küvez sonra da fanusa aldılar dua edin çabuk kavuşalım kızımla 🥹❤️ Rabbim hiç birimizi bu yolda bırakmasın çabucacık kolayca sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin 🍀