Kızlar yüzük falı doğru çıkan varmı
ipeklinaismom benim çıktı 🙋🏻♀️
ipeklinaismom Nasıl yapılıyor ki
ipeklinaismom nasıl yapılıyor
ipeklinaismom been kiz cikti dpgru
Benim iki kızımda da doğru çıktı 😍
Nasil oluyor
Kodal-42 alyans ve ip ile
Pinar05 alyans ve ip ile
Benim cikmadi
Aysmrezu24 nasıl yapılır
Honeybaby_ alyans ve ince ip ile
ipeklinaismom ne tarafa dönerse ne oluyor onu da anlatır mısın canim
Bana komşum yaptı başta pek inanmadım ama doğru çıktı 😀
Kodal-42 yuvarlak olursa kız dik gidip gelirse erkek
Benimde çıktı❤️🥰👏