zsg10 Kızlar bende kan pıhtılaşma sorunu var 2 düşük yaşadım yine hamileyim 7+ 4 de gittim karından gözükmedi bebek alttan gözüktü sadece ama kalp atışını duymadı aynı şeyi yaşayan varmı
nurdan1091 Benimde düşük değil ama kalp atışı durmustu birincisinde,ikincisinde hiç gelişmedi. Şimdi 4 haftalık hamileyim oksapar.progestan,coraspirin kullanıyorum. Ne olacak bende bekliyorum
nurdan1091 zsg10 karnimdan,kolumdan,bacağından hangisine denk gelirse deri altından vurmak onmeli zaten neresi olduğu önemli değil