Smyyns Kızlar bebeğim 40 günlük ve emzik tutmuyor wee aldım tutmadı öğüruyor emzik verince Philips dediler en çok o yakınmış anne göğsune onuda tutmadı öğüruyor kusuyor hemen atıyor yardım edin en önemli şey bu emzik ne yapcam böyle olup tutan var mı ? 😓
funnymummy Smyyns tomme tippenin anne memesine en yakın olanı diye var bitane benimki de aventte aynısını yaptı onu tutuyor ara ara
PervinY Smyyns Yani hiçbirini almayıp Bibs kabul eden çok bebiş gördüm. Almıyorsa da yapacak bişey yok benimki de 5 aylıkken bıraktı bir daha da tutmadı ne yapsam.
Smyyns superstar_00 caliscam kaynanam bakack ve emzik kullanmadığı için sürekli ağzında göğsumu istiyor çalışınca göğsüm olmayacak ve ağlayacak gerekmez mi sence de?
minnakkraker Smyyns yani daha doğurmadım da emzik kullanması çok gerekli mi istemiyorsa zorlamayın bence uzmanlar da önermiyor
balevlatlarim3535 Smyyns tutmasi neden bu kadar gerekli anlamadım. Benim kızım da tutmadı. Denedim sırayla en pahalısindan en ucuzuna kadar bir kaç tane aldım baktım hiçbirini beğenmedi bende bıraktım. Şart değil ki emzik emziksiz de büyüyor bebek.
Smyyns balevlatlarim3535 sürekli ağlıyor göğüs istiyor 10. Ayda ise başlayacağım o zaman bakan kişi neler yasayacak
KuzeyinAnnesi10 Smyyns sütünüze deydirin verin ağzına tadını alır emmedigi zaman suda bırakın suyunserinligi hoşuna gider.
Smyyns KuzeyinAnnesi10 birde öyle deneyim bakalım inşallah tutar midesinin rahatlaması için sindirim kolaylığı da sağlıyormuş
superstar_00 Smyyns Eleştiri manasında sormadım benim etrafımda keyfi olarak kullanan var ben merak ettiğim için sordum yanlış anlaşılma olmasın.
Smyyns superstar_00 keyfi istemiyorum benden sonra ki kişiyi düşünmem gerekiyor ve emzik ile midesi bizim sakız gibi aynı onu rahatlatıyor sindirimi kolay oluyor
minnakkraker Smyyns valla görümcem falan hiç vermedi tutmamış çocuk boşuna aldım dedi bazı çocuk istemiyor heralde napsan ben küçükken şekere bandırır verirlerdi onu hatırlıyorum 🤣
KuzeyinAnnesi10 Smyyns uykuya geçişini falan sağlar canım en azından rahat edersin görumcem vermedi hala emerek uyutuyor 9 aylık çok zorlanıyor