İçinizi ferah tutun korkmayın yarım saat sürüyor 10 dakikada bebişin ağladığını duyunca rahatlarsiniz korkmayın hiç acı hissetmezsiniz ikinci sezeryan oldum 38 gün oluyor ameliyat olduğum gün kendim kalkip yürüdüm dualar okuyarak girin allaha emanet hiç bişey olmaz şimdiden güle güle büyütün bebeğinizi geçmiş olsun