AnaHalime Sıcak basma, hiç birşey yapmak istememe, bel ağrısı, uyku sıfır, iç sıkıntısı yaşıyorum. Ne yapabilirim geçmesi için ? Benim gibi var mı aranızda
Taskaya96 AnaHalime yarın tam 37 haftalık olacağım kısmetse doğuma çok az kaldı 🫣 benimde ellerimde ciddi uyuşukluk var doğurana kadarda geçmezmiş dedi doktor 🫤 sizdede oluyormu el uyuşması
AfBek AnaHalime 37+4 ten bildiriyorum aynı sıkıntıları bende yaşıyorum terden bugün üç defa duş aldım canım sıkılıyor yatsam yatamıyorum kalksam oram buram ağrıyor Hayırlıca bi gelseydi bebişlerrrrr
ikiprensannesi__ AnaHalime 37+6 doğurmak için uğraşıyorum sırtım kopuyor çatı ağrım çok fazla olmaya başladı sıcak basıyor her iş bana bakıyor çok zorlanıyorum Allah yardımcımız olsun sağ sağlim doğum yapmak nasip olur inşallah 🤲
Bilge_11 Taskaya96 Bende aynı şeyleri yaşıyorum özellikle ellerim şişiyor ve uyuşuyor. 36+3 haftaya perşembe de çatı muayenesi var şimdi kafayı ona taktım
Taskaya96 Bilge_11 aynen benimde şişlik uyuşma bela ya 😕.. ben sezeryan olacağım için bana çatı muanesi yapılmadı hiç ama korkma umarım rahat geçer 🙏🏻
arsamveannesi AnaHalime ayni şeyleri yasiyoruzz pztsi 37+2 oluyorum doğumum var allahtan kurtuluyorum 🫂
Mummumlilo Haftadayım bugün umutla kontrole gittim ama kızım hiç gelmek istemiyor bide 3460 gr çıktı doktor iri dedi karın genişliği 39 haftalığa göre öyle irileşmiş bir an önce doğurmak istiyorum normal doğum istiyorum ama nasip artık