Gulmasal Cok yogun gaz sancim var kitleniyorum tuvalete cikdigim halde gecmiyor bi onceki gebeligimde oldumu hatirlamiyorum bu sekilde belirti yasayan oldumu adetime daha 5 gun var
Pinar10 Gulmasal benim de aynı çok şişim gaz var gibi ama hiç rahatlama yok. Göğüs hassasiyeti var test taptım çıkmadı maalesef hayırlısı Allah tan
Belginylmz Gulmasal adetim geçmeden ve hamile olduğumu öğrenmeden gaz sıkışması yaşamistim 3 gün boyunca Sonra adetim geçti hamileyim
Gulmasal Belginylmz peki tuvalete cikabiliyormuydunuz benim gaz sancim oluyor ama tuvalete de cikabiliyorum arkadasimdada aynisi olmus 3 aylik hamile
Belginylmz Gulmasal çıkıyordum sadece hepde yürürken bı gaz sancısı wururdu ewe nasıl atacağını sasirirdim kendimi
Kr6543 Benim de şu an öyle vallahi kıvranıyorum adetim de 1 gün gecikti fakat geç yumurtlama olmasından mıdır yoksa tutmamasından mıdır testlerde çıkmıyor gaz da keşke hamilelik belirtisi olsa da sonucu güzel olsa bari yoksa çekilecek şey değil 💨😁