Btlbet Kızlar bugün makatta kan olduğunu farkettim.apar topar acile gittim.nst ye bağladılar çok şükür bebek iyi.doktorum yarın genel cerraha gözük sesi ama korkuyorum.gecer die düsünüyorum
Muhammedamine Btlbet benim hep var . Basurunuz olabilir veya ıkındıysanız tuvaletinizi yaparken çatlak ta olmuş olabilir . Bebekle ilgisi neymiş onu anlamadım nst ye fln bağlamışlar kaç haftalık gebesinizki ?
deletedmom893 Btlbet hemoroiddir canım bende de bir kaç hafta önce başladı doktorum hamilelikte olabilecek şeyler bunlar dedi kabızlıktan yada bebeğin yaptığı baskıdan olabiliyor bende hemşireyim krem verdi geçti çok şükür iki günde
Btlbet Muhammedamine 31 haftayım canım.nst istediler girdim.yani hamilelikte olan seyler tabi.heralde bebekte bi sorun var mı die baktı.hayır bide genel cerrahi yarın gel deyince sinir oldum.gecer yani herkesin basına gelen bişey.beni tedirgin ediyo
mrshavva Hemoroid de olabilir bebiş iyi olduktan sonra sorun olmaz benimde olmuştu ben doktora bile gitmedim ☺️
Btlbet mrshavva dimi ben işte panik yaptım gittim.doktor genel cerrah gelsin yarın gel deyince .gecer bence ben öle düsünüyorun
Muhammedamine Btlbet genel cerrahiye gitsende yapılıcak pek bişey yok iç rahatlığıyla verdiği ilacı kullanamayacksın oluyor öyle gebelikte sık sık olmuyor seni rahatsız edecek kadar ağrı yapmıyorsa mühim değil doğumdan sonra gidersin
mrshavva Btlbet aynen dediğin gibi kendi kendini panikletirip aklını bulandırmaya gerek yok hemoroidtir
Btlbet Muhammedamine bende senin gibi düşünüyorum.hemen beni paniğe soktular sağolsunlar bu doktorlar vrya
mrshavva Btlbet ilaç falan almadım yürürken zorlandım biraz evet ama ilk başlarda olduğu için yüzüstü yattım eğer sende 6 ayı geçirmediysen yüz üstü yatabilirsin o iyi geliyor onun dışında sıcak suya oturabilirsin çokta sıcak olmasın tabi de
Btlbet deletedmom893 canım ya ins benimkide geçer otururken acıyı yürürken acıyoo bana da krem verdi aldım bakalım
Btlbet deletedmom893 teşekkür ederim .sende böle oluyomuydu peki.otururken acıma yürürken acıma falannn
deletedmom893 Btlbet Aboww ne diyorsun canım otururken bile ölüyordum ağrıdan yürürken hiç söylemiyim sofranın başında çocuk gibi ağladığımı biliyorum ağrıdan 😱😱