leylaAraf Kızlar 12.haftada doktor kesin kız dedi bugün başka doktor da baktı koz dedi şuam 15.2günlük sizce değişir mi yada yanılmiş olabilirler mi erkek olsa bu hafta net beli olur du bence 🤩
Evlatsevgisi2 leylaAraf doğuma kadar da sorabilirsin her gittiğin doktorlara bunda garipsenecek bir durim yok canım ben kaç doktor gezdim keyfime her gittiğim doktora da sordum ilk kızımda 25 haftaya kadar erkek dediler 25 hafta sonrasında kız olduğu belirlendi kimi doktor önemsiz baktığı için anne de tereddütte kalıyor düşüncende çok haklısın Allah gönlündekini nasip etsin gülüm 🥰🥰🥰
_Abdullayeva5_ Selam kızlar nasilsiniz? Ben yeni hamileyim 🥰 aranızdan rüyasında bebeyinin cinsiyetini görən oldumu olduysa bile doğru ciktimi ben ruyamda erkek olduğunu gördüm iki defa baktirdim hep erkek dedilər kəndim çin takviminde baktim kız çıktı😶😕
MF0127 _Abdullayeva5_ ben ilk bebegimde erkek görmüştüm ama kovaladım biraz ilk bebeğim kız oldu. ❤️ Şimdi hamileyim bunu erkek gibi hissediyorum kovaladigim çocuk olduğunu düşünüyorum . Rabbim hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🥰
leylaAraf Evlatsevgisi2 çok teşekkür ederim güzel düşüncen için canım.diğer insan galiba soruyu anlamadı yada aklı basmadı 💕🤭
leylaAraf Evlatsevgisi2 Haaa işte söylemek istediğim birde biz yarına parti yapacağız o yüzden kuşkuda kaldım eşime spriz yapacağım insan gibi sorsa söylixem ama Farklı yaklaştığı için ters gitmem normal 😍😍💕❤️
_Abdullayeva5_ MF0127 Amin canim Allah affetsinde öncəliklə sağ Salim doguralim ama ben kız çocuğu istiyorum Allah basıb edərsə