Kızlarrr biz doğum günümüzü aldık prensesim 11 Eylül geliyo💕💕💕
Nur-kaynak bende 10eylul hayırlı olsun 🙏
Didembyr teşekkür ederim sizede hayırlı olsun💕
Bizimde 9 Eylül 💙🙏🌸🙂
Sibelcym kaç haftalık oluyo benim sezeryanla alacaklar 38+6 falan oluyo
Sibelcym masallah saglıklı bir sekılde kucağına aldırsın rabbim💕
Didembyr 39.haftaya girmiş oluyoruz 🙂
Nur-kaynak amin canım hepimiz inşallah