Ay3 Kizlar merhaba, ikili testim yuksek geldigi icin fetal dna verdim. Sonucun cikmasini bekliyorum. Sonucum temiz gelsin dua edin. 🙏
Defnesmomy Ay3 Allah im seni ve bebegini korusun esirgesin korktuğunu yaşatmasın umdugundan kat kat güzeli nasip olsun inşallah 🌸
Aysezeyno Ay3 kalbinizi ferah tutun rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
N-23 Allah güzel sonuçla hayırlandırsın, benimde plesenta rahmi tamamen kapatmış hepimiz birbirimize dua edelim Rabbim güzel etsin inşallah
Ozken1 Ay3 temiz geleceğine inanıyorum içinizi ferah tutun benim de 3lü riskli geldi ama yaptırmadın başka test sadece detaylı ultrason ile iki ayrı dr baktırdım ikisi de bir sorun görmedi