Bende de lökosit ve keton çıkmıştı canım. Lökosit için ilaç kullanmadım bir sonraki tahlilimde geçmişti çünkü. keton için de doktorum iyi beslememişsin serum takalım istersen dedi o sıralar çok fazla midem bulanıyordu yemek yiyemiyordum biraz zorladım yemek yemeğe başlayınca oda düzeldi