Merhaba 7 Ağustosda doğum yaptım ama bebeğim geceleri ağlama tutturuyor. Meme de durmak istiyor hep, gece 12 den 03.00 kadar emzirdiğimi bilirim cektiğimde ağlıyor katılıyor. Dün gece mama verdim öyle uyudu. Göğsümü sıktıgımdada süt geliyor ben anlamadım süt geceleri doyurmuyor sanırım böyle olan varmı?