gmzela1605 Mlsfcr valla ben ilk çocuğumun herşeyini sattım sonra 2. Süpriz bebek olınca almak zorunda kaldım yine bende dolaptan aldım 2. El 150₺ ye hemde 😊 tertemizdi .
Mlsfcr aminehumamoms baktım canım orayada ama oto koltuğu olarak yok sanırım ikisi bi arada olsun dedim ama göremedim
Mlsfcr gmzela1605 ben oto koltuğu olarakta kullanabileyim diyorum baktım dolap uygulamasından ama dediğiniz fiyat baya iyi 😅
Sevgi1985 Hdemir1618 kullanıyormusun bende alacaktım ama tereddütte kaldım kırık falan gelirmi diye dünya para vermek istemiyorum bir markaya ki zaten hiç marka ilede işim olmaz 🤭
Hdemir1618 Sevgi1985 daha doğum yapmadım ama göründüğünden çok daha kaliteli bende çok para vermek istemedim o yüzden aldım gayet kaliteli ve iç minderiyle geliyor sadece Puset örtüsü lazım ben beğendim valla ❤️
Sevgi1985 Hdemir1618 e güzelmiş şimdi baktım örtüsü de 79₺ beraber 433₺ ye geliyor alayım henüz vakit var ama zam gelmeden almak lazım 26+6 yım daha
Sevgi1985 Hdemir1618 beni korkutan PTT kargo oldu 🤭 inanırmısın bazen ürün alırken kargo yüzünden ikikere düşünüyorum
Gunesdunyaa Hdemir1618 çok güzel duruyor arabada yolculuk yapılırken nasıl sabitleniyor acaba var mı aparatları falan benim hiç bilgim yok da
Hdemir1618 Sevgi1985 bende 28 haftalıkken aldım şuan 32+4 üm ne kadar erken alırsak aslında kâr gün aşırı zam geliyor resmen
Hdemir1618 Sevgi1985 hepsi burada dan da satın alabilirsiniz kendi kargoları teslim ediyor ama koca bir kolide geliyor yani korunaklı geliyor
Hdemir1618 Gunesdunyaa araç koltuğu olarak kullanamıyorsunuz ama emniyet kemeri yerine bağlayabiliyorsunuz arkaya. Bence fiyatına göre kaliteli kaçırmayın hatta ben ilk aldığımda 450 ydi baktım düşmüş iade ettim bi daha aldım😂