makbule16 13 haftalık hamileyim ilk defa çok şiddetli kusuyorum kusmadan sonra acı su geliyor başım dönüyor gözüm kararıyor bayılacak gibi oluyorum karnımda ağrıyor
Mom_82 makbule16 kendinizi hasta hissediyorsanız tabii gidin serum takarlar. Ama benim genel hamileligim kusma buluntuyla geçtiği için hiç gitmiyorum dün gece bende çok fenalastim ama hamilelikten olduğunu biliyorum. Siz üşürmüş olabilirsiniz de
Mihriii-98 makbule16 bence gitmelisin geçen hafta benimde öyle oldu su içsem kusuyordum serum taktılar çok iyi geldi düzeldim bide mide hapıyla şurup verdiler onlarda baya iyi geldi bir daha kusmam olmadı. Salgın var diyorlar büyük ihtimalle ondandır
babylook makbule16 acile git hemen canım sana serum takarlar kusma önleyici bende senin gibiydim asla hastaneden çıkamıyordum
babylook makbule16 hayır canım çok normal ben hep istifra ediyordum sıvı kaybından yatışım yapılmıştı baş agrısı baş dönmesi istifra tansiyon düşüklügü bayılma hep bunları yaşadım ve yatışım yapıldı sana serum verirler düzelirsin inşallah🤲
aysglemrkn makbule16 belki ilaç verirler git bence ama bende öyleydim artık kusmak tan kan gelirdi boapzımdan prilam kullandım yani oda geçirmedi ama belki size iyi gelir
Nili4321 makbule16 bende öyle oluyordum direkt acile gidin serum yapıyorlar kuş gibi oluyorsunuz kendinize boşuna eziyet çektirmeyin
Sedefdinc Haftadayım geçen akşam 2 saat içinde 15 kere istifra ettim kasık ağrım çoktu ayağa kalkamıyodum 4 tane serum takıp kusma önleyici iğne vurdular idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı bence de direk gitmelisin bebeğin susuz kalmasın hareketini hissetmiyodum serumla kızım rahatladı içerde serum boyunca kıpır kıpırdı