Happy_123 Selam kızlar kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladınız? Hangi çatlak kremini önerirsiniz?
Taskaya96 Happy_123 canım hiç çatlak kremi kullanmadım ama 3 aylıktan bellidir düzenli olarak her gece banyo sonrası bebek yağı sürüyorum hiç çatlamadım 😌
Ebebe Happy_123 benimde ergenlikten kalma kilo alıp verme çatlaklarım var. 3. Ayda başladım kullanmaya ama o zaman çok düzenli değildi ne zaman 4. Aylık oldum karnım çıktı o zaman ciddiye aldım. Bio oil ve lierac donusumlu kullanıyorum. Hindistan cevizi yağı bende kıllanma yaptı bıraktım ama güzel nemlendiriyordu. Arada beyaz vazelin de kullanıyorum. 33 haftalihim şuan bir catlagim yok. Bol su içmeyi de ihmal etmiyorum malum yaz zaten içiliyor
gmzela1605 Lierac jel kullandım ilk gebeliğimde ayrıca aktara 4-5 farklı yağ karışımı yaptırdım her gece yatmadan sürdüm çatlağım olmadı , 2. Ye gebeyim umarım yine işe yarar .
Happy_123 gmzela1605 3 aylık fakat Göbeğim bugün çok çıktı🤣 hiç kiloda almadım😌 kendimde balık etki bayanım kilo alıp vermeden biraz çatlaklarım vardı daha kötü olmasın diye önlem almak istiyorum
Happy_123 Taskaya96 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin, geleceği parlak sağlıklı vatana millete hayırlı evlat olsun 👼👼👼 sizede kolaylıklar dilerim 🙏🏼