Kızlar merhaba, sabahtan beri basım dönüyor. Uyumaya çalıştım uyandım daha kötü hissediyorum. Basım ağrıyordu Parol içtim biraz geçti gibi ama eşim de şehir dışına çıktı. Hastaneye gitsem ne yaparlar faydası olur mu sizce? Devlet hastanesi de uzak evimize. Özel hastane aciline gitsem de çok para isterler dimi? Yanımda şuan o kadar da yok..Annem de şehir dışında,ne yapacağımı bilmiyorum 😔 gözlerimin önü kararıyor,akşam yemeği de henüz yiyemedim.