Ilknur-21 Bugun çatı muayenesi oldum🥺 eve geldım kanlı yapışkan akıntım oldu nişan mi acaba bilmiyorum of
gmzela1605 Ilknur-21 evet benimde öyleydi çatı muayenesinden eve geldim nişan geldi 24 saat sonra doğurmuştum
Ilknur-21 Teşekkür ederim evet dogurdum sancılarım başladı cok agır sekız saat dırendım ama acılmam olmadı sezeryan oldum darısı hepnızın başına🐣