bebitomom Babyannesii idrar yolu enfeksiyonu olabilir idrar tahlili vermen gerekiyor benim geçen hafta olmuştu doktoruma söyledim test yaptım enfeksiyon çıktı ilaç verdi
Fatosss26 Babyannesii hamileliğin başından beri benimde hep sarı doktorum normal dedi enfeksiyonum yok