Daha önce kimyasal geçirdim şubat 22 idi adet tarihim betam iyi seviyede artmadı keseyi kimi doktor gördü kimi hiç görmedi sonra Nisan 10 da kanama ile düşmeye başladı 7 gün sürdü sonra 28 günlük adet döngüm devam etti . Pazartesi normal adet günüm adet günüme 5 gün kala erken gebelik testi ile 12:30 gibi test yaptım negatif çıktı az önce markete diye çıktım bi eczaneyede gireyim dedim 1 tane böyle kaset test 1 tane erken gebelik aldım kaset az önce yaptım erken gebelik ye sabah ilk idrarda yaparım dedım 😃