_moomm Merhaba arkdaslar ben normal doğum yaptım 20 gün oldu yapalı ama dikişlerimin bir kısmı duruyor iç kısımda beyaz dikiş dış kışında lacivert dikiş mevcut neden diğerleri düşerken yarısı kaldı