Kızlar 19 haftadayız 2 gündür bebişin hareketlerini hissediyorum. Afedersiniz ama merak ettiğim bir şey var: tuvaletteyken özellikle ıkınınca vs böyle çok aşağıdaymış gibi çırpınma gibi bir şeyler hissediyorum. Bebek mi onu anlayamadım. Yani çok aşağıdaymış gibi hissedilmesi normal mi? Kusura bakmayın biraz saçma gibi ama zarar mı veriyorum diye düşünüyorum deli gibi 😊😊😊