Merhaba kızlar bu ürünü kullanan var mı acaba. Şu an hamileyim ve ter sorunu acayip arttı. Şimdi için bilem olmasa doğum zamanı emzirme döneminde özellikle hastane çantasıns koymak istiyorum en azından kendimi rahat hissetmem adına. İçeriği temiz değil biliyorum ama emzirme döneminde kullanmak sorun olur mu acaba ya da stick veya deodorant hangisi daha masum olur bebeğe koku gitmemesi açısından