mevomevo Kızlar selam burada yeniyim. Doğum paketi için 45bin TL fiyat aldım (Medical Park) bana biraz yüksek geldi. Hangi hastanede ne kadar bilen var mı? Ya da bu fiyat sizce normal mi?
blogmomies mevomevo Etlik Lokman Hekim 21 bin lira. Doçent farketmiyor. Paketin içinde herşey var. Sezaryen doğum normal doğum ne olursa bu fiyata dahil. Doğuma kendi doktorun geldiğinde mesai saati dışında da olsa ekstra ücret yok. Yıllık izin ya da başka bi durum olursa değişir tabi. Pakette doğum fotoğrafçısı da var.
Lindam06 mevomevo ben özel kliniğe gidiyorum doktora 20 bin vericem. Tobb fakültesinde olucak doğumum 12-15 bin normal sezeryan değişebilir diye hastaneye vericem toplam 35 dedik.
dnzyrl mevomevo merhaba,keçiören Medicalpark hastanesinden Mayıs ayında 28.000 tl ye doğum paketini aldık doçent doktor için
serensen96 Özel klinik, gebelik takibi + tahlil testler + doğum 25.000 fakat doğumdan sonra (memorial) hastane masrafları dahil değil. Fiyatı 6-7 haftalıkken almıştım şuan 14. haftadayım
mevomevo serensen96 sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım bende 13. Haftadayım Keçiören çevresinde arayış içerisindeyim
Minikperi Bu Batıkent Medical Park mı? Keçiörendeki 30 bindi paketi. Yine de çok. A life pursaklar paket 17 bindi 1 ay önce zam gelmişse de çok gelmemiştir…
mevomevo Minikperi Keçiören, telefondan görüştük uzman doktor için 40bin doçent ya da prof doktor için 45bin dediler
mevomevo blogmomies bu cidden mantıklıymış haftaya lokman hekime randevu almıştım gittiğimde görüşeyim o halde çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
Hafizebirhanim Bende kecioren medical parktan yaklasik uc hafta once felan fiyat aldım 32 dedi 🤷 ben koruda dogum yapmaya karar verdim hem hepsnden dha uygun hem dha temiz 👍
mevomevo Hafizebirhanim bana neden herkesten yüksek fiyat verdiler acaba 🤔 sigortam yok aslinda belki o yüzdendir 🤷🏻♀️ sağlıkla alın bebisinizi kucağınıza 🩷
Hafizebirhanim mevomevo bilmem 🤷 hatta orda serpil mi serap mi oyoe bi doktor var onda kurtaj olmustum ben cok iyi bi doktor. Onun sadece dogum fiyati 30 demisti dogum paketi 32 demisti 🤷
mevomevo Hafizebirhanim bende 1.5 yıl önce boş gebelik olduğu için küretaj olmak durumunda kaldım Zübeyde hanım Hastanesi’nde iki gün ard arda kürtaja aldılar beni 3. Yü de yapacaklardı imza verip çıktım hastaneden o yüzden özelde doğum yapmak istiyorum şu an etlik şehir Hastanesi’ne gidiyorum ama 2 aydır ısrarla istememe rağmen bir ultrason görüntüsü vermediler bana ekranın fotoğrafını çek diyorlar şaka gibi 😂 acilen bir özel bulmam lazım bütçeme ve mantığıma uygun… Koru da fiyatlar ne alemde peki? Ay ne çok konuştum içimi döktüm resmen…
Hafizebirhanim mevomevo 3 kez ne yaa. İceriyimi temizleyemediler acaba ? Niye sikayet etmediniz ki ? Benim doktorum fatma bolkan disaridan geliyo o hastaneye doguma. Doktora ve hastaneye toplam 26 odeniyo.
mevomevo blogmomies İrade hocadan aldım bakalım Elif hoca ful doluydu bende ona bulabildik boşluk Çarşamba günü için
mevomevo Hafizebirhanim ah ah neler çektim tekrar hepsi gözümün önüne geldi bir refakatçi bile almadılar yanıma 5 tane hasta aynı oda da yattık birbirimize baktık… Temizleyememişler asistanlara yaptırdılar tüm operasyonları… Cimere falan şikayet ettik o dönem ama her hangi bir dönüş alamadık maalesef… tekrar teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🩷🩷🩷
mevomevo blogmomies Hatice hocada çok iyi bir doktor umarım sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🩷
Gizmmis Ben Op.Dr Ceylan ilhanın kliniğine gidiyorum doğum paketi 20 bin doğumu anlaşmalı olarak Ortadoğu hastanesinde yaptırıyor hastanenin de normal 7.500 sezeryan 8 bin ücreti var (yorumlarına bakıp bi araştırın derim )
Gizmmis mevomevo yani değerlendirebilirsiniz bi çok sıcak kanlı sevecen bir doktor gece gündüz ilgileniyor