Kızlar genital bölgede varisim olduğu için normal doğum riskli olabilir sezaryenle alalım dedi doktorum normalde ameliyat günü çarşamba pzt nstye gel çarşamba alalım dedi ben de daha erken alamaz mıyız dedim o zaman pzt aç gel nstye bakalım yatışını yapalım dedi kan tahlili istedi ama anestezi doktoruyla falan görüşmedim pzt alır de mi sezaryenle? yatışı yapılıp da ertesi gün sezaryana alınan oldu mu?
Sezaryen için tavsiyeleriniz neler?