Esraa___ 14+2 dün sırt üstü uzandığımda göbek deliğin biraz altında daha doğrusu rahim bölgesinde top gibi sert birşeye dokundum bir kaç dakika sonra gitti, sizce bebek olabilir mi ?
piemses_annesi Esraa___ bebistir o benim 9 aydır göbek deliğimin yanında top gibi aynı seninkinden şişlik var gitmiyor hiç arastirmadim niye 😅 bwsilwrininki sivri öne doğru çıkıntı oluyor uzun ama o fıtıktan oluo ama seninki bebistir