12457 canım benım oğlum haziran doğumlu 2021 inan zıbın dışında hiçbirşey giydirmeyin doğdugu günden itibaren birde bu sene daha sıcak sen üşümüyorsan oda üşümez sen sıcaklayınca elini yüzünü yıkıyorsun veya hareket ederek ortam değiştirip serinliyorsun o bunu yapamıyor sanada söyleyemiyor birde ben bazen günde 3 defa bile yıkıyordum çabuk pişip isilik oluyorlar yaşlı ve büyüklere bakma sakın çevrede derler üşür o daha şu gibi kanından ne olacak diye dinleme onlara kalsa zıbın ve kıyafet birde kundak yaparlar çocuk çatlar 🤭