Kızlar merhaba 18+5 deyim. 2 hafta önce iç çamaşırımda daha fazla ıslaklık hissetmeye başlamıştım ve acile gitmiştim. Alttan muayene yapıldı amniyon sıvı testi negatif geldi idrar testi de temiz çıktı. Ara ara miktarda su gibi ıslaklık hissetmeye devam ediyorum. Ama bu asla böyle bacaklarıma boşalıyor akıyor gibi değil, iç çamaşırımda avuç içimden çok daha küçük su gibi. Sonuç temizdi ama acaba su sızıntısı mı diye endişe etmiyor değilim. Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Bu haftalarda akıntınız çok daha fazla oldu mu?