Aysenurdesign Plasentanın bir ömrü var normalde son haftalarda oluyor bizde erken oldu bir nedeni yok yani zaten olan birşeyi biz erken yaşamış olduk. Doktorum bir sebep arayıp evham yapmaya gerek yok demişti. Birşey yapmak gerekmiyor yani senin doktorun ne der bilmiyorum ama ben normal hayatıma devam ettim dikkat edilmesi gereken bir durum değil ekstra yapılması gereken birşey yok. İyi beslen plasentada bebeğini beslediği sürece ve bebeğe giden kan akışında bir problem olmadığı sürece erken doğuma sebep değildir.