Herkese merhabalar,bu postu moral ve ilham olsun diye açtım ve hikayemi paylaşmak istedim.İlk bebeğimi 20 haftalıkken aniden açılmayla kaybettim.Aradan 3 yıl geçti kendimizi hazır hissettiğimizde bebek sahibi olmaya karar verdik ve hamile kaldım.Önceki gebelik düşükle sonuçlandığı için genetik tıp ta kromozom analizi yapıldı ve orada trombofili pıhtılaşma bozukluğu tanısı kondu.Hamile kaldığımı öğrenince doktorum enox 0,4 ve coraspirin tedavisi başladı.Hamileliğimin 6.haftasından itibaren ufak tefek kanamalarım başladı her seferinde kanama olduğunda kan sulandırıcıları kestik ve progestan aldık.12.hafta itibariyle kanamalarım kesildi herşey yolunda derken 2.li tarama testimde biyolojik risk yüksek çıktı ve fetal dna verdik.14.haftada anlatılamayacak şekilde fışkırırcasına kan boşaldı.Bebeği düşürdüğüme o kadar emindim ki acile gittik yatış verdiler kocaman ciğer ciğer pıhtılar düşürdüm ama bebek hayatta ve kalp atışları güçlüydü.2gün hastanede yattım ve kanamam tam8 hafta aralıksız ve yoğun şekilde sürdü tabi bu süreçte kan sulandırıcıları yine kestik.rapor aldım ve sıkı istirahat etmeye başladım işime ara verdim.20 li haftaların henüz başlarında babam vefat etti derin üzüntü yaşadım ve cenazesine bile katılamadım çünkü şehir dışıydı.Bu sürecte rahim ağzımda 20 mm ile 30 mm arasındaki ölçülerde gitti geldi.Her hafta kontrole gittim ve rahim ağzım ölçüldü.25.haftaya geldiğimizde normal kontrol esnasında rahim ağzım 9 mm ye düştü ve hunileşme olduğu görüldü hemen serklaja alındım ameliyatta 2 cm kadar açılmanında olduğunu görmüşler hedefimiz 28 dedi doktorum.Hakikaten hepimiz için öyleydi 28 i görür kalanınıda küvez ile inşallah hallederiz diyorduk.Serklajdan sonra coraspirin tedavisi ve progestan iğne hap devam etti.Ben sürekli istirahat ettim doktorum tamamen yatak demesede neredeyse sürekli yattım.Bu arada fetal dna temiz çıktı.Sonra haftalar haftaları kovaladı biz 37 ye kadar geldik ve sezaryan günü aldık tabi kızım beklemedi gününden bir gün önce suyunu patlattı ve acil sezaryana alındım ve sağlıklı bir bebek dünyaya getirdim.Çok uzun oldu belki çokda yüzeysel oldu ama özet olarak herşey çok zordu çok acılı belki ama olacak olan bir şekilde oluyor.Şimdi adı mucize bebek oldu.Yazma sebebimse bunları yaşayanlar varsa benim yaşadıklarım belki ilham olur,belki rahatlatır,umut olur.Allahın izniyle olacak olan olur.Biz hayal bile edemezdik.Sevgilerle..