123blogggh Sabah da post açtım da dönen olmadı 38+1 ım geceden beri aralıklarla bel ve karın ağrım vardı şu saatlerde artmaya başladı nefes aldırmayacak derecede duşa falan da girdim fayda etmiyor sizce doğum mu başladı su nişan vs gelmedi ama
Rumirum 123blogggh duştan sonra geçmiyorsa gerçek doğum sancısı deniyor 5 dk da birse veya 10 dk da bir hastaneye gidin bence
ikiprensannesi__ 123blogggh doğum başlamış olabilir yalancı sancı olasaydi dinlenince felan gecerdi çok siklastiysa hastaneye gitmeniz lazım
Hsrt80 Hememn Dr gidin Allah korusun bebeğiniz kanalda kalabilir dikkat edin Dr bakın nts girin anlarlar Allah ralyardimciniz olsun
umudum23 123blogggh Saglikla kucaginiza alin insallah lütfen burayi da güncelleyin benim her doguma gidiyorum diyende cok aklim kalıyor. Dualarimdasiniz sizde bizlere dua edin hepimiz saglikla kavuşalım evlatlarimiza olur mu🙂
123blogggh Kızlar sancım çıktı ama açıklığım olmadığı için yatış vermediler suyun gelince gel hastanede sürünme boşuna dediler