MiniMimi42
15.haftadayım. Özellikle sabahları koku alırsam yandık. Kahve kokusu ve karpuz kokusundan nefret ediyorum. Çünkü eşim akşamları karpuz yiyo habire. Sabahları da filtre kahve içiyo. O kokuları aldıkça tiksiniyorum.. bana tek iyi gelen koku ise çamaşır suyu😂 koklamıyorum tabii ama gün içinde klozete, lavaboya döküp, banyonun önünden geçtikçe o kokuyu seviyorum 😅