7 haftalık hamileyim hastaneye gittik bebeği göremedik ama midem bulantım oluyor ve şiddetli bir şekilde bel ve özellikle bacak ağrım oluyor bacaklarım kırılıyor sanki folik asit içtiğim zaman bira z iyi oluyor ağrım hafif geçiyor sizce neden olabilir bu haftada normal mi bebek varmıdır